Zarobki rzędu 20 tysięcy miesięcznie? Tyle zarabia sprawnie działający uczestnik jednego z programów partnerskich i można przypuszczać, że nie jest to najwyższa kwota, którą z tego tytułu można otrzymać. Programy partnerskie, a szczególnie finansowe programy partnerskie, to sposób, by szybka gotówka spłynęła do Twojej kieszeni. Ta skuteczna forma zarabiania przyciąga coraz więcej osób, nie tylko posiadających strony o tematyce finansowej. Czym jest program partnerski i jak zacząć z nim zarabiać?

Czym jest program partnerski?

Program partnerski to forma współpracy dwóch osób, którymi mogą być: po jednej stronie właściciel produktu / usługi, zaś po drugiej – właściciel strony internetowej, na której produkt jest promowany. To właśnie właściciel strony otrzymuje od właściciela produktu określoną prowizję za sprzedaż produktu / usługi z jego linka poleconego.

Programy te są zatem idealnym sposobem na szybki zarobek w sieci, szczególnie dla osób, które mają dobrą opinię w Internecie oraz szerokie grono odbiorców (spory ruch na stronie). Na sprzedaży zyskują jednak dwie strony – właściciel produktu / usługi, dzięki jego promowaniu sprzedaje bowiem więcej, niż tylko ograniczając się do własnej strony, a także osoba, która umieszcza linki do promowanych produktów, często wykorzystując ponadto różne narzędzia przygotowane przez właściciela programów (na przykład banery, teksty czy inne kreacje reklamowe).

Wśród popularnych programów partnerskich znajdują się te dotyczące rynku książki czy serwisów aukcyjnych, jednak na pierwszy plan zdecydowanie wysuwają się finansowe programy partnerskie, służące promowaniu produktów bankowych oraz różnego rodzaju firm pożyczkowych. Zwykle promowane są one na własnej stronie internetowej przystępującego do programu uczestnika. Strona internetowa firmy pożyczkowej w niczym tu nie przeszkadza. Wystarczy zatem znaleźć odpowiedni program oraz znać się nieco na tematyce finansowej, by szybka gotówka spływała na konto – zarobki najlepszych to bowiem nawet kilkanaście tysięcy złotych. Co więcej, zyski mogą być większe, jeśli nie będziemy się ograniczali wyłącznie do jednego programu partnerskiego. Biznes oparty na systemie partnerskim jest niezwykle wygodny, wszystkie działania możemy bowiem wykonywać z domu, za pomocą komputera i Internetu.

Dla kogo są zatem finansowe programy partnerskie? Dla wszystkich, których interesuje szybka gotówka i to niezależnie od tego, czy prowadzą działalność gospodarczą czy też są osobami fizycznymi, nieprowadzącymi działalności. Co więcej, nawet brak własnej strony nie jest przeszkodą w podjęciu współpracy, bowiem niektóre programy partnerskie umożliwiają korzystanie z tzw. strony udostępnionej, która jest przygotowana przez dany program partnerski.

Jak wybrać właściwy finansowy program partnerski?

Najlepiej, jeśli program partnerski koresponduje z tematyką naszej strony internetowej. Zatem, jeśli posiadamy stronę internetową dotyczącą finansów, znakomicie wpiszą się w tą tematykę programy banków czy też firm pożyczkowych. Możemy wybierać wśród szerokiej oferty finansowych programów partnerskich, np.: Volsor.com, LepszaOferta.pl, Profi Credit.

W zależności od finansowego programu partnerskiego i / lub naszego wyboru, możemy rozliczać się w następujących modelach:

  • CPL (cost per lead) – to jeden z najbardziej popularnych modeli rozliczeniowych stosowanych w programach partnerskich. Polega on na tym, iż wydawca otrzymuje wynagrodzenie za klienta zainteresowanego produktem, który uzupełnił formularz kontaktowy lub wniosek, np. o pożyczkę.
  • CPS (cost per sale) – wynagrodzenie jest przyznawane pod warunkiem zamówienia usługi (np. wzięcia pożyczki) przez klienta, który został przekazany do właściciela finansowego programu partnerskiego dzięki kliknięciu w reklamę afiliacyjną. Wysokość wynagrodzenia jest zwykle powiązana z wartością transakcji.
  • CPC (cost per click) – model polegający na naliczaniu wynagrodzenia za unikalne kliknięcie w reklamę. Ten model kierowany jest szczególnie do tych osób, które potrafią optymalizować układ reklam na powierzchniach reklamowych.
  • CPA (cost per action) – właściciel programu płaci za zdefiniowaną przez siebie akcję, na przykład za umówienie spotkania w sprawie pożyczki.

Wart rozważenia jest również udział w sieciach partnerskich, dzięki którym, na jednym koncie możemy gromadzić pieniądze z różnych programów jednocześnie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *